söndag 28 november 2010

Bör man ha någon annan rubrik än....SNÖ!

Ohh va snö det är!!
Än så länge tycker jag det bara är mysigt att skotta, men idag när vi tittade ut körde snälla grannen Arne med sin snöslunga på vår gård, hur skönt som helst!!

Eftermiddagsveckan har varit jobbig, lillegrodan kan inte riktigt slappna av med mig och jag har fått burit runt på honom mest hela tiden. Han har vartit ledsen & ätit konstant känns det som.
Igår var Andreas äntligen ledig och sötaste bebisen var hur lugn som helst hela dagen!! Vi kunde titta på Bolli med Ebba i lugn och ro & även Så mycket bättre...sen har vi sovit jättegott i natt, åhh va skönt!!!
Tar nya tag för kommande vecka, har dragit på mig mycket att göra, men det går nog det å! I morrn ska A få skriva på att han är pappa till Vilmer, som han tjatat. Sen blir det årligt Adventsmys med Virre & Katja <3
Något som kom till en gång av någon anledning och sen har blivit återkommande åtminstone 4 år i rad....mys!

Men idag ska vi pallra oss ner på julskyltning, härligt med en riktigt snöig sådan! Ebba ska få rita teckning till tomten...får se om hon vågar ge honom den!

3 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Mysigt med era advensträffar :) Ja vilken fin och perfekt Julskyltningsdag det blev idag, hoppas Ebba vågar ge tomten teckningen :)

Funderar på om jag ska orka in till Gävle på Julskyltning jag å, får se. Måste städa och grejja massa hemma först :)

Ha en mysig dag vännen!!

Anna sa...

Skriver man inte sånna papper när barnet föds? Hoppas ni har en skön 1:a advent!! Kram

Fröken Lovisa sa...

Nope...det är sånt som kommer automatiskt om man är gifta, annars måste man skriva såna sen....