tisdag 17 augusti 2010

Veckans början

Konstigt hur dagarna bara passerar förbi...hade en helt oplanerad vecka men dagar fylls ganska snabbt.

Igår fm fick vi besök av Katarina, Kerstin och Olle. Kerstin är en av lilla frökens bästa kompisar på dagis och de märktes att det var van att leka med varandra trots att de inte setts på hela sommarn. Jag insåg hur mycket en bebis egentligen kan kräkas....och ja, snart är vi ju där igen. Söt är han iaf Olle!! Fick jättefina bodysar till lillebror också - tackar igen!

E & jag cyklade för att lyssna på lillebrors hjärta å sånt, allt såg fint ut så det var bara att cykla hem igen. Gud va jag kuskar runt på den där cykeln. Sen kom Björn & Klara på besök och jag satt och bara tittade på hur fint tjejerna lekte...där kan man verkligen se att de känt varandra hela livet.

Har fixat det där med AF idag och passade på att följa med mamma upp till mormor en stund på lunchen. Cyklade till ÖB och köpte glasfibernät att ha när det ska spacklas klart, självhäftande. Försökte nämligen med sånt som inte var det senast och det gick lite så där...Sen hämta fröken fräken som helst inte ville gå hem för hon hade så kul. Hon frågade dock sin kompis för dagen om han ville ha en kram och det ville han så klart. Söta ungar som kommer på sånt själv!

Nu har pappan och barnet dragit i väg och här sitter jag.....rastlös men trött. Kanske ska masa mig till sängen en sväng och lyxa till det med lite sömn!

Inga kommentarer: