onsdag 18 augusti 2010

Sniff sniff

Positivt med grav. Jag har fått ett luktsinne! Sånt har ju inte jag som bekant i vanliga fall...nu kan jag väl ungefär känna lukter som en vanlig människa.

Stod och slipade spackel nyss och det började lukta bränt...(nä, jag tänkte faktiskt inte att det var jag som var så effektiv i slipningen så att det blivit så varmt)...hittade en bit tapet som fastnat i bygglampan och börjat bli lite svedd...

Vissa förändringar med grav stannar ju liksom kvar permanent så som att mina fötter växte en storlek förra gången (gode gud låt det INTE hända denna gång också!!). Så jag tycker nog att mitt nu normala luktsinne kan få stanna...snälla!
Taskig bild men taket sitter på plats..och det är vitt!

2 kommentarer:

Helena sa...

Åh, så duktiga ni är som grejar där hemma!
Mina fötter växte oxå en stl under grav.

Angelica sa...

Mina fötter växte en halv storlek per graviditet... för att vara lite uppmuntrande så där menar jag :)haha.. vad fint det blir!