lördag 21 augusti 2010

Efter bröllopet

Är så här dagen efter fortfarande inte riktigt mig själv....en slö fredagkväll som förvandlades till ett känslostormande gråtkalas. Jag kan härmed meddela att alla nordiska filmer är totalt utklassade av FILMEN med den perfekta balansen, den som drar ut alla de äkta känslorna och som får en att tänka att man inte ska ta det man har för givet, man ska inte döma utan att veta bakgrund.

Rolf Lassgård har något som andra svenska skådespelare inte har, så är det! Jag tänker inte säga så mycket mer, men jag hade för mig att det skulle vara en "jobbig" story men trodde den skulle handla om något helt annat, är så glad att jag sett den även om jag en stund igår var så förbannad att jag såg den.

Nu kommer jag istället för evigt förbanna alla som inte ser den!

Inga kommentarer: