fredag 13 augusti 2010

Omstart

Efter en vecka av funderingar testar jag att förnya mig!

Frågan var om jag skulle ge upp bloggen efter det som hänt, om jag skulle låta bli att blogga eller om jag skulle fortsätta som det var.
Efter att ha haft samma blogg så många år har det blivit en del av mig, mitt lilla forum för att kunna uttrycka mig. För att få ut det jag har inom mig, hur oviktigt det än må vara. Men någon satte stopp för detta, någon som valde att tolka ett inlägg på ett helt annat sätt än det var menat och jag tappade lusten totalt när detta får vår lilla familj att bryta samman totalt.

Tråkigt då det verkar som att jag hade trogna läsare, även om de flesta inte kommenterade så var det ungefär samma antal läsare per dag.

Hoppas alla känner att de vågar kommentera för även om jag skriver för mig själv finns det väl inget roligare för en bloggare att få en kommentar eller två!!

Nu ska detta få bli en nystart på mycket....och jag börjar med att tacka de fina människorna jag har i mitt liv som funnits den här veckan för mig och för oss!!

2 kommentarer:

Anna sa...

Kul att du fortsätter =) Som sagt kommentarer är alltid kul att få =) Stor kram

Tina sa...

Skoj att du fortsätter här. :-)