måndag 30 augusti 2010

V.35

Mmm..åndag..tror jag. Ledig vecka för mannen och då spårar min dagskontroll ur. Helgen har bestått av lite loppisar och väldigt mycket städning. Städning som fortsatte idag och fortfarande har jag köket kvar. Men nu är det riktigt ordentligt städat på många ställen iaf, känns bra - känns sämre i kroppen dock!

A har fixat i sovrummet, E har hjälpt till samt att hon har lekt här hemma, efter ha vart instängd i hemmet i två dagar var det bäst att hitta på något så vi åkte till Örta en sväng på em så hon fick leka med Klara en sväng.

För övrigt har jag börjat längta såååå mycket efter lilleman, han får komma ut när han vill!! Har börjat tvätta lite kläder, filtar & sånt. Hittade en tillfällig plats idag där jag ska göra i ordning som skötbord eftersom vi inte har något & inte vet om vi kommer kunna låna det vi skulle låna. Får se om jag hittar nåt på Blocket till badkaret, annars blir den här lösningen nog finfin.

Spelar ingen roll för det viktigaste & mest spännande är att vi ska få lära känna en ny liten människa...väldigt snart!

1 kommentar:

Anna sa...

Så härligt med en lien bebis :) Åhhh! :) Kram