onsdag 18 augusti 2010

Dagens gnäll

Jo men i morsee när jag klev upp kändes allt så himla motiverande. Kläderna börjar bli för små, jag vägrar köpa mammakläder, jag når inte ner till golvet utan en massa trubbel, det tokregnar och vi var tvugna att cykla. Kan självklart inte knäppa jackan, hela cykeln var blöt och jag har en sån där toppensadel som drar åt sig allt som en svamp sen när man sätter sig...ja ni förstår. Ebbas sits var genomblöt, jag som så noga försökt skydda den igår kväll. Så natt sover cykeln i carporten och bilen ute!

Cykla i för små byxor med jättemage & flaxande jacka i spöregn är så där halvroligt....men! jag hade en glad tjej som fick komma till dagis, jag fick åka hem och byta om och sätta mig här en stund och vakna till med en kopp kaffe! Så nu tänker jag inte gnälla nåt på det!

Ska försöka ta tag i att göra nåt idag, kanske lyckas med den där spacklingen......

Inga kommentarer: