söndag 22 augusti 2010

Ja ä int bitter

Söndagkväll - ensam och uttråkad. Önskar jag kunde roa mig själv med att titta på film, men jag tycker det är så tråkigt. Sova kanske...

Blev dåligt med det i natt trots att jag försökte matta ut mig, slipa & spackla, 3-årskalas, hälsade på släkt på surströmmingspartaj, kom hem & stoppade fröken i säng 21.30. Herrn åkte till nå kompisar på poker-& krogkväll. Sov nån timme men sen vaknade jag före 1 och då var det kört....dels svårt att sova när inte flocken är samlad, dels hormonspöken. Otäcka satar som jag bara vill jaga bort.

Känns som jag åldras ett år för varje dag som går, känner mig så gammal, ful & sliten vart jag än hamnar. Tråkig, tyst & blyg som kommit tillbaka till det där tråkiga skitstadiet när man bara kan snacka om barnen....har jag inget liv?!

Ska nog krypa ner..första natten på evigheter A jobbar och jag har en känsla av att jag kan bli lite mörkrädd och sova lite risigt....Inte en plan för veckan heller!!

1 kommentar:

Sandrie sa...

Du uppfattas i alla fall inte som tråkig, och inte pratar du om bara barn heller! Inte med mig i alla fall. :)