torsdag 26 augusti 2010

Gäsp

Nu borde jag ligga ner i sängen, så säg åt mig då!!
Lyckades inte med så vidare värst mycket idag, somnade på soffan 10 min, vaknade av en sån där äcklig halsbränneattack. Åh vad jag önskar att kunna få ligga ner en natt, eller bara en stund, ligga med en kudde max utan att vara uppbullad i halvsittande ställning för att slippa få upp all magsyra. Högsta önskan nu (lite överdrivet då...)!!

Bara det jag skulle gnälla på för jag fick trevligt besök en stund mitt i min ensamhet på dagen, tack Angelica!! Spontanbesök är uppskattat & att få prata utan att konstant överrösta barnet gör mig lite lycklig, hihi!

Lilltroll hade haft en sämre dag idag...hoppas inte hon håller på bli sjuker. Blir bra med lite ledighet nu. Sett partiledarutfrågning på kvällen, nog för att jag förmodligen vet hur jag ska rösta så kan det ju vara intressant, trots att jag bara är halvintresserad. Man kan inte anklaga Mona för att inte vara lugn och sansad iaf!

Nä sova vare.....

Inga kommentarer: