torsdag 19 augusti 2010

Går bra nu

Ställde mig i duschen i morse för att vakna till lite (öhh och för att jag var lortig ja..) och stod öga mot öga med en pappa långben (jaja, en lockespindel för er vettiga)! Kände mig lagomt inträngd i hörnet...drog upp draperiet och studsade ut och nartuligtvis blev det ju blött i halva badrummet....lyckades spola ner äcklet från draperiet och mosa med As schampoflaska så jag kunde duscha i lugn och ro!!

Åkte till Lina & snackade lite skit, tog med henne till Valbo och hittade trots min svåra beslutsångest present väldigt enkelt och skulle betala....nähä, inget kort! Å typ 5 kr i plånboken...GRATTIS!!! Lina hade naturligtvis heller inte nåt kort/pengar, så det var bara att traska därifrån....

Har för övrigt haft en mycket bra förmiddag...

2 kommentarer:

Helena sa...

Åhå, vems tur är det att fylla år nu..?

anki. sa...

Ella fyller 3 i helgen så vi ska på kalas på lör!