söndag 5 augusti 2012

Semester nästan på riktigt

Tydligen längesen jag uppdaterade, kan ju bero på att jag typ inte suttit vid datorn. Har "bara" varit ledig i två veckor men det känns verkligen som en evighet (undrar hur det känns med 4 veckor??!!). Tror aldrig en ledighet har varit så värdefull! För jag har kännt mig ledig på riktigt, tillsammans med familjen. Även om detta också varit föräldraledighet så har jag ju något att gå tillbaka till......i morgon. Just nu känns det så klart lite segt inför det, lämna barnen på dagis 6.30. Vi som inte segat oss upp förrän halv 8-8 och inte vart klar med frukost förrän efter 9 på mornarna.

Dagarna springer ju på och man hinner inte allt, inte hälsa på alla osv. Men det känns som vi hunnit sjukt mycket iaf. Både provat Sörtutt, Öjaren & Strandbaden, ja, för hur mycket folk än säger att detta har varit en skitsommar så har jag prickat in de två rätta veckorna att vara ledig, visst har det regnat, men mest har det vart superfint!! Vart i Furuvik med Kihlströmarna, träffat bästaste kusinfamiljen massor, kikat in Sandras nya hus, vart i Hedesunda, fiskat, badat i poolen, träffat Alsenlidarna, Parken Zoo och avslutade i dag med barnkalas hos Klara! Nu blir det ett avsnitt Deadwood innan 100m-finalen & sömn.

Grattis till fam Rönnander som ökat i antal med en söt lillebror!!

1 kommentar:

Helena sa...

Tack! Världens bästa lillebror! <3