onsdag 29 augusti 2012

Hängigt & kalasigt

En morgon till att kliva upp, två jobbardagar kvar. Idag håller jag tummarna att jag får känna mig lite pigg iaf. Igår kände jag mig som en riktig rishög med omvänd feber. Kroppstemperaturen sjönk, nog för att jag fryser jämt annars, men igår var jag bara konstig. Tur att det är roligt på jobbet iaf!!

Var hem och plockade upp familjen så åkte vi och grattade Ella som fyllt 5! Ebba kan inte komma på hennes kalas så vi hade tur att de var lite lediga igår. Fick världens godaste chokladkakor. På hemvägen plockade vi upp pizza på Matkällarn och sen fick vi lite besök av mamma och pappa!! Hade massor planerat att göra när A åkte och jobba, men.....ja jag vattnade blommorna, sen var jag typ tvungen att sova. I kväll då kanske? Orka lite mer. 

Nu ska jag översätta lite till engelska & spåra ett paket!

Inga kommentarer: