tisdag 14 augusti 2012

120814

Ja men så var det tisdag igen, och jag är trött, i morse var det under 10 grader när jag klev upp, för kallt för tidigt. Känner att det är segt idag, men jag har att göra!! Sånt där jobb jag gillar att göra, gå igenom lister & checka av, samsamma.

A jobbar em den här veckan & OS är slut = ganska tomt på kvällarna. Igår hämtade jag kiddosar och åkte till mamma & pappa en sväng, mysigt att bara hänga där! På kvällen laddade jag upp bilder för framkallning, sånt tar tid.

Om nån timme ska jag åka och hämta upp de små och åka direkt & träffa nykläckta lilla Silas. Spännande, var längesen jag träffade en sån liten!!

1/2 bilar har gått igenom besiktning idag, dags för den andra i morgon, känns skönt att veta att det inte är nåt strul, eller nåt dyrt som måste fixas. Dyrt nog med trasig gräsklippare!!

1 kommentar:

Helena sa...

Tack för besöket - välkommen åter! :)