torsdag 16 augusti 2012

Igår

Ok, kanske var lite väl muppig igår. Men jag var lite irriterad & trött till och från hela dagen. Och på morgonen när damen gjorde en omkörning mitt i stan när jag körde i 50 blev jag lite tokig. Man blinkar för det första, och för det andra åkte jag bakom henne precis hela vägen till jobbet, vad var brådskan liksom??
Nu var ju inte det så fasligt, men för övrigt, folk i den här stan kan verkligen inte köra!

Annars var det rätt bra igår, var hem på lunch & åt med familjen! A besiktade rödbilen, så nu är båda godkända och klara, gissa om det känns skönt!! Hämtade upp mamma efter jobbet, plockade upp Piff & Puff på dagis och åkte till Kungsgården och hälsade på mormor. Sen tjuvade jag lite bilbarnvakt och sprang in på Willys och handlade. En sån sak kan annars vara så sjuuuuuukt jobbig med två barn som springer runt åt varsitt håll och pillrar på ALLT! Annars var det en vanlig kväll, laga mat, tvätta, byta blöja, torka kattspya, duscha barn, säga åt barn att "du måste faktiskt lägga dig nu" osv.

Huvudvärk idag....men jag tror den börjar ge med sig.....tror vi ska åka hem efter dagis idag och bara vara. Har inte blivit en enda sån dag i veckan, och i morrn är det fotboll.

3 kommentarer:

Anette sa...

Jenni och jag var till Sandviken i tisdags, hon blev också tokig på flera bilister. Jag tyckte hon skulle lugna ner sig, men hon kanske hade rätt i att dom körde som krattor.

Helena sa...

Huvudvärk..? Ta en tårtbit! ;)

Anki sa...

Hade ingen tårta till hands så det fick bli Alvedon. Inte alls lika gott!