tisdag 7 augusti 2012

- 59 kg

Lunchsurfade lite, på Aftonbladet. Skulle se på "Viktklubb" om jag skulle kunna komma i Cypern-form. Så jag fyllde i för BMI, ok, sen skulle man fylla i för vilken vikt man ville gå ner till och det gjorde jag, men på fel sätt - tydligen skulle man fylla i antal kilo man ville gå ner. Förmodligen är inte alls det här nåt kul men jag tycker att det är hysteriskt roligt att jag inte fattade att jag gjort fel först. Och dessutom att jag verkligen skulle kunna gå ner 59 kg, fint de (ok det fanns följdtext!)!!


Tror att jag är alldeles för trött & fnissig nu, kikade efter lite jobb och är inte det här en väldigt rolig rubrik:


Låter ju lite som något från tidig medeltid, när man får sitta och räkna döingars huvuden.
Man får gå hem snart va?!

1 kommentar:

Helena sa...

Åh, jag hittade först inte vart man skulle kommentera...
sitter och fnissar jag oxå.
Den där viktklubben tyx kunna det mesta. Undrar om man registrerar huvudena med hjälp av streckkod och en så'n scanner, eller är det penna och papper som gäller..?