lördag 17 december 2011

Grön

Granen är grön. Jag var och bytte idag och hade till och med sån tur att den var nedsatt 100 kr! Och fin är den, man kan liksom böja till den lite som man tycker. Inte alls som den gamla granen. Den är så stor och tät. Jag är så nöjd.

Andreas har satt upp lampan i köpte i Ullared, nu när vi vet vart den ska sitta. Riktigt mysigt här. Förutom en liten del av vardagsrummet där det står kartonger och lite smått & gott. Nu inväntar jag sista Så mycket bättre. Skön lördagkväll helt enkelt.

3 kommentarer:

Anso sa...

Tack fina ni för bordet!!

Levindas Värld sa...

Hej! Jag letar oxå gran men har inte hittat nån än...börjar bli kris!! Vill ju klä den NU eller egentligen redan för länge sen :-) Vill också ha en stor och tät och fin gran. Vart har ni köpt eran?

Kram-kram!

Levindas Värld sa...

Hej! Jamen jag ses gärna på tisdag om det funkar för er :-) Vi hörs!