onsdag 7 december 2011

121207

Dagarna går i ett. I morse utvecklingssamtal på fsk. Hela familjen (inte E då), ett väldigt givande samtal för både mig och Andreas tror jag, fick tänka till mycket. Ja, å så bara en massa positiva saker om lilla fröken fin! Vi fick titta runt en massa, fantastisk avdelning hon går på med fantastiska fröknar! Så är det!

Vi har hunnit varit till Valbo. Gympauppvisning på söndag och Ebba har typ inte ett rött plagg. Så nu är det införskaffat, dyrt det där, men det är klart hon ska vara med!! Å så har vi äntligen införskaffat hjälmar med gröna spännen som man måste ha på fsk. 349:- ordinarie, 229:- nu! Dessutom skor till mig & A. Hittade precis såna jag ville ha, dock inte i skinn och inte så där väldigt fodrade, men man kan ju inte få allt.

Sen har vi haft jättetur när fina Anna ville ha våra soffor, eller ja, köpa då. Hoppas verkligen de kommer passa, jag älskar verkligen de där sofforna och vi fick nya fina klädslar i julklapp förra året, men det var verkligen dags för ny soffa här. Så vi beställde en förra veckan, den skulle komma på 1-1,5 vecka. Men det är Mio det gäller, så man vet ju aldrig. Tomt är det i vardagsrummet! Men till jul blir det mys!

Ja, å så ligger det snö på backen, fint. Lite till kan det få komma, sen duger det så.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Mio - jag säger bara SNARK!!! Dubbel leveranstid, och då hade jag 6 el 8 v levtid el vad det var, och ingen kompensation, dåliga mio. Så, nu fick jag klaga lite också :-)

Fröken Lovisa sa...

Haha, ja jag tänkte på dig! Vi fick databordet väldigt sent också, men inte sååå mkt försenat. Hoppas vi kan ha en soffa till jul bara =)