onsdag 14 december 2011

111214

Igår avklarades en hel del julklappsinköp. Puh! Inslagna och klara är det å! Ett paket kan dock inte riktigt hålla tyst..

Lucia på dagis igår, ett luciatåg som verkligen hördes, så söta så! När de precis hade blivit klara började det spöregna, i december. Suck! Har fått inskolningstid till Vilmer nu också, min lilla lilla plutt. Jag vill inte alls att han ska börja, eller jo det är så klart jag vill det! Men det är läskigt att han är så stor nu.

Ångesten handlar så klart mest om arbetslösheten. Jag vill int sitta hemma bara.

Coldplay var tydligen bara att glömma. Trodde för det första att det var i morgon biljetterna släpptes, men sen när Angelica informerade mig om det 5 min innan de började säljas så hjälpte det inte iaf. Ticknet kan dö!

Idag har det vart en innedag, Vilmer är inte alls piggelin, tycker kylan kan komma och skrämma bort att bacieller, vi har ju vart krassliga i evigheter nu. Jag ska få besök sen, jag har inte städat, dammråttorna kommer attackera, jag vet det, de är inte att lita på!!

Inga kommentarer: