tisdag 27 december 2011

Fröken neg i farten igen

Men gu vilka sega dagar. Jag är seg. Förstod att det skulle bli så här så fort julafton var över, när man väntar på något stort liksom, när man ska träffa folk och umgås. Å sen blir det liksom bara tomt. Två lediga veckor tillsammans och jag kan inte riktigt ta tag i något, för ångesten finns där och byggs upp för var dag. Kan inte riktigt koncentrera mig på något, tappar tålamodet. Jävla skit. Jag vill inte vill inte vill inte. Ge mig bara ett jävla jobb så jag kan känna mig som en person som tillför den här världen något!!

Nyår - noll planer. Nu är ju inte det någonting jättespeciellt i mina ögon och jag nöjer absolut med att umgås med fina familjen. Men jag förnekar inte att det skulle vara roligt att göra något med fina vänner också. Tråkigt nog har de jag pratat med redan planer....

Sugen att åka på mellandagsrea. En liten sväng bara.

2 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Ja visst känns det tomt när det "stora" man gått å väntat på helt plötsligt är över och inget finns kvar..? Tycker precis så jag med, man sörjer liksom att det passerat... Också tycker man ju alltid att tiden går såå fort!

Nyår för min del blir jobb. Ska jobba dag både nyårsafton och nyårsdagen så det blir lugnt firande härhemma med syrran å Anders bara. Lite xbox-spelande (dansande...hihi) och babbel i soffan typ. Sen är det upp å jobba 7 dan därefter...

Va på mellandagsrean idag ja. Men hade ingen ro å kolla kläder idag. Köpte bla bäddset å en ursöt mössa på rean så nåt hittar man alltid :-)

kram-kram!

Helena sa...

Vi har ju inget planerat än. Bara tänkt sådär att ev... men det går väl kanske att kombinera om ni vill hänga på..? Hojta till isf!
Om du är intresserad kan du ju alltid anmäla dig till vikariepoolen. Då får du garanterat jobba. Men däremot blir det ju ofta osäkert från dag till dag.