torsdag 15 december 2011

111215

Det blev inte så mycket städat idag heller. I morgon då? I morgon skulle jag vilja slänga upp granen, kanske man ska ha lite fint till det då. Hur som hade jag en trevlig kväll igår med Sandra. Väldigt sällan man har kvällsällis! Hoppas det gått bra idag för dig!

Har byxsorg idag. Har vart riktigt snål mot mig själv under en längre tid. Har verkligen använt de kläder jag har, så pass att de blir riktigt utslitna. Har två par jeans som är ok. Ett par favvisar jag haft många år. Satt och beklagade mig för Katta att de höll på ge upp. Hon går i väg en sväng och just då upptäcker jag hålet. SKIT! Å det är så drygt att leta jeans, prova å prova. Å så vet man inte om de efter någon timmes användning blir så där stora och konstiga i formen. När ska jag lyckas leta nya, med två barn som flummar runt. Ja just ja, det kostar pengar dessutom. Ja det här är ett stort problem för mig!!!

Nä men det var väl det viktigaste. Ebba har varit med dagis till Kanalkyrkan på nån julkrubba. Hon dillar om Jesus hela tiden, ville berätta nån story - jo jag har hört talas om den förr, jag loooovar!!!

Grattis till Sanna idag, så trevligt med fler som kliver över strecket, hihi!!

3 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Ja det där med jeans har jag gett upp, ett himla meckande innan man hittar rätt! Nu blir det bara leggins eller möjligtvis stretchjeans :-)

Hur såg det ut nästa vecka för dig? Hinns en liten träff med? Behöver ju inte va flera timmar, bara vi hinner ses lite innan jul vore mysigt :-)

kram!

Sanna sa...

Hihi...va gullig du är! Tack så mycket =)Nu är jag 30 år och känner det också :/ Vänjer mig snart...hoppas jag.

Jag fick hoppa in och jobba lite på min födelsedag och fick då gå med barnen på just sånt där julspel om jesus. Lite mysigt såhär före jul. barnen verkar gilla det iaf :)

Ha en bra dag!

Kram

Helena sa...

Jag skickade efter jeans från Bon Prix. Utgick från recensionerna och alla par satt bra - trots att jag har en konstig byxkropp.