fredag 16 december 2011

111216

Kl. är 16. Ebba har tjatat om pannkaka i fler timmar. Kan man äta middag nu? Vi har liksom inget att göra.
Har dammsugit huset. Skickat julkorten. Ja, det var väl det dagens sysslor skulle bestå av. Barnen leker och det är vitt ute. Jo, bra eftermiddag det.

Idag har jag granångest. Köpte en vit gran. Nu vill jag ha en grön gran. Jo jag lider av beslutsångest. Rätt ofta. Andreas suckade bara åt mig när jag sa det. Jag som tjatade och övertalade om en vit. Undrar om jag kanske måste åka och byta i morrn. För jag vill ju verkligen klä den nu! Snarast!!

Inga stora bekymmer här inte. Ikväll får man äntligen titta på På spåret. Vet inte varför jag tittade på Idol när det börjat men men. Nä spela lite FB-sims då kanske i väntan på pannkakor med sylt och grädde!

Inga kommentarer: