onsdag 21 december 2011

Det tar sig

I morse lämnade jag mitt lilla troll på dagis, å så kommer hon inte hem någon gång förrän i morgon. Känns skitknäppt. Kontrollfreaket i mig hade gärna velat hämta henne, bara för att. Men jag vet ju att hon kommer ha ett toppenmysigt dygn då Bittan hämtade henne och de skulle baka & spela spel & leka. Och det bästa av allt, i sällskap av Mio!!!!

Vi skulle åka och storhandla när A kom från jobbet vid 14.30. Men han ringde i morse och hade kommit på att de minsann ska ha nå möte så det blir nog inte handla förrän vid middagstid. Å då kommer det ju inte va nå folk - nääääääääääää....

Vilmer är feberfri sen igår kväll, wihooo!!! Vi har varit till Valbo på fm. Jag känner mig sjukt nöjd med julförberedelserna i år, det mesta är liksom redan klart. Det är vitt ute, jag har köpt kläder till mig (helt galet att jag kunde hitta nåt billigt väldigt snabbt med en liten marodör i vagnen), klapparna är inslagna, nästan alla inköpta, granen är klädd, huset halvstädat, jag är glad - när kommer smällen undrar man ju?!

Inga kommentarer: