fredag 5 oktober 2012

Snart helg

Fredag och galet trötta barn i morse. Men aldrig på dåligt humör, bara trötta & mysiga. Säger man dagis så flyger Vilmer upp och efter ett tag är han en duracellkanin. Jag är trött & frusen, vill hem och inte gå ut nåt mer idag känner jag, mysa med barnen & äta nåt gott och sen när de somnat ska jag göra i ordning lite i vitrinskåpen. Men det är långt till dess va?

A är på Bolaget och ska hem & vända och sen tillbaka dit. Gör inte mig så mycket. Helgen är förhållandevis oplanerad fast vi har säkert en massa smågrejer att göra. I morgon börjar lördagsgympan igen. Antar att jag kommer ha två überglada barn!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det för lördagsgympa?

Helena sa...

Var det jag som undrade...

Fröken Lovisa sa...

En timmes härja fritt i Vallhovsskolans gympasal egentligen. Rasta barn utan organiserad ledning, men under kontroll av föräldrar.