torsdag 4 oktober 2012

121004

Go morr!
Den här morgonen är jag inte lika musikchockad. Lyssnar på Spotify radio - rock. Där tar det lång tid innan låtarna återkommer och just nu är det Knockin´on heavens door. Tryggt & bra, haha!!

En morgon till sen är det helg igen, går så sjukt fort. Kanske är för att jag trivs så bra här och känner inte alls att det är särskilt jobbigt att kliva upp på morgonen?! Och att man sen får lämna två glada (i Vilmers fall, hysteriskt pigg & glad) på fsk känns bra.

Igår var vi äntligen och uppvaktade Alice! En liten sväng efter jag slutat jobba, är ju kul att hälsa på nån så där mitt i veckan å även om det blir rätt sällan. Sen skruvades det vidare på möblerna & började packa in böcker.

Tittade på Skavlan när E.L. James var med och jag tänkte att Fifty shades of Gray är en bok jag aldrig kommer läsa. I förrgår tvingade Karin på mig den så där hipp som happ och nu har jag läst två kvällar (på engelska dessutom). Det går liksom inte att sluta. Jo, när man somnar. Kanske jag ratat den lite för tidigt iaf då...fast jag har inte kommit så långt än. Vi får se.

1 kommentar:

Helena sa...

Ql att ni kom :) Även om vi hade två bäbisar här hemma på slutet... :-P