onsdag 17 oktober 2012

121017

Tydligen onsdag. Tjopp tjopp så har dagen passerat. Igår var det jobba-hem-äta-stoppabarnibil- gympa-hem-duschabådabarnen-skalafrukt-gevälling-borstatändersättapåpyjamas-stoppaisäng. Allt i ett enda svep. A fick gå på föräldramöte. Höjde ett glas med vatten till Andreas och sa grattis till mig själv till mitt jobb. Sen drog han till Perra. Jag dog på sängen. Så firar vi att vi är glada för den andras skull och sånt där i vår familj.

Tittade på Hollywoodfruar, zappade till fotbollen 4 ggr och det blev mål till Tyskland varje gång. Fjärde gången tänkte jag titta på matchen så jag gjorde det och det var ju bara det som behövdes för att vi skulle hämta upp underläget till 4-4. Helt osannolikt sjukt!! Men sant!

Läste lite och vandrade in i drömvärlden.....

Inga kommentarer: