onsdag 10 oktober 2012

121010

Idag hade jag bf för två år sen. Påbörjade ju faktiskt då...sen tog det ju två dagar till innan vi fick träffa honom. Kan inte riktigt förstå att det gått två år med fina ❤!
Vi ska åka och handla presenter ikväll, för såna måste han ju få! Skulle ha bakat lite till...men det har gått lite så där med det, igår hade vi besök av en larmkille. Han var inte riktigt bra på det där med försäljning inte & han sa dagen innan att det tar max en halvtimme, tog drygt en timme, så efter 22 var jag skapligt mosig och ville helst bara att han skulle gå.
Ska undersöka det där lite mer......och jämföra.

Undrar vad jag mer ska göra.....äta macka & dricka kaffe kanske. Ska hämta ut mitt nya körkort sen...jag tror det kommer kännas på riktigt då, när det står Sundberg på körkortet. Får se om jag får MasterCardet sen också.

Inga kommentarer: