tisdag 16 oktober 2012

121016

Idag är jag inte lika muppig. Tror jag. Trött däremot, och det är mörkt och ruggigt ute. Och när man inte får välja att vara inne & mysa en sån dag blir man lite nere, hihi! Har tryckt in plupparna med min emo-lista i öronen och kör igång dagen så. Jobbdagarna går ju väldans fort, fast nu måste jag åka jättetidigt och komma hem sent för att slippa grävmaskiner & grejer. Önskar att det blir klara snart!

Igår fick barnen vara med mormor & morfar på kvällen, lyckliga! A & jag var på föräldramöte på Månen, mysigt! Tycker det är lite trevligt att träffa de andra föräldrarna & hör vad de gör på fsk på dagarna. Vilmer är ju lite sämre på att informera än vad Ebba är. När de gick 15h hade jag lite bättre koll, men nu är jag nästan aldrig där så jag vet knappt vilka barn de går med.

Idag övergår min provanställning på Proffice till tillsvidareanställning, inte för att det känns som någon jättehöjdare eller väldig trygghet, men det är den första i mitt 31-åriga liv jag haft!!

Nä återvända till mitt callflow.....



1 kommentar:

Helena sa...

Jag tycker oxå att det är roligt med föräldramöte. Vi fick vår inbjudan idag, så den 25:e är det vår tur :)
Du får köra uppåtmusik när du är låg "Shiny happy people" och så'nt :)
GRATTIS till tillsvidareanställningen!! Hoppas att du firat :) (med annat än ännu ett föräldramöte...)