torsdag 11 oktober 2012

121011

I går var S&S vänliga att vara hos oss och barnvakta någon timme medan vi var till Valbo och köpte presenter till Villowman. Leksaker. Inslagna är de nu också - check!
Barnvakterna stannade kvar ett tag vilket var mkt trevligt. Sen såg vi allra sista avsnittet av Deadwood, *snyft*. Var ju inget actionavsnitt direkt, men usch va tråkigt att serien är slut, att det inte blir nåt mer!!!

Har fått hem min almanacka från personligaalmanacka.se. Dom är ganska dyra, men jag älskar dem för de är personliga och jag använder som dagbok, dessutom är födelsedagar och sånt ifyllt. Fick den för ett tag sen men skulle börja fylla i lite i morse - nä men då är det för 2011-2012, suck!! Tänkte att jag hade gjort fel men kikade i verktyget och såg att det inte ens gick att välja så jag mailade ett vänligt mail och fick snabbt till svar att jag skulle få en ny! Bra service!!

 Men jag var lite sur i morse p.g.a. det  och jag tror mitt humör svajar lite i allmänhet....ska bli skönt att komma hem sen och bara få vara hemma, även om jag har saker att göra. Har vart nåt varje kväll i veckan & i morrn är det kalas, i helgen jobbar A natt & den känns rätt full ändå, föräldramöte måndag, föräldramöte tisdag osv osv......konstigt att man tycker tiden går i hysterifart!! Bara att inse att den inte kommer sakta ner heller....

Sitta still? Egentid? Va hette det sa du??

2 kommentarer:

Helena sa...

Har ni föräldramöten inbokade?
Lite surt med en gammal kalender ;-P

Fröken Lovisa sa...

Ja, Månen på måndag & Stjärnan på tisdag!!