torsdag 1 mars 2012

120301

Vid 10 ringde de idag och frågade om jag kunde jobba igen. Haha...men nu jobbade ju A fm så det gick inte. Kan ju verka lite knasigt att ringa dagis och fråga om ungarna kan komma om en timme. Så nu hamnar man väl längst ner på listan igen.

Mina nerver har inte vart i styr idag alls. Känns bättre nu. Har iaf varit ute med fina barnen tre gånger idag, måste lapa all sol som går nu så jag får lite energi. Fast jag känner mig helt slut iaf. Inbillar mig alltid att jag ska få en massa tid och lust att göra saker när B1 & B2 somnat. Men icke! Jag bara kraschar i soffan.

Nya tag i morgon.....men att vara hemma med två barn i diverse trotsåldrar är inte det enklaste. V hittar på alla dryga saker som någonsin går. E är i nån form av tonårsuppror.

1 kommentar:

Fina Fröken sa...

Ja hur ska det bli när de blir tonåringar på riktigt? Oh my!