tisdag 27 mars 2012

999

Har en liten depp-period nu. Har nyss lyssnat på Kents nya. Känner för första gången på många år att jag kan trilla dit igen. Beror nog på mitt sinnestillstånd, men det verkar lovande det här. Längesen jag såg dem nu.

Känner att jag helst vill låsa in mig hemma och aldrig mer komma ut och aldrig mer träffa folk. Men jag gör lite tvärtom. Tror bestämt jag vart lite extra social, i fredags var vi och hälsade på Emmy & Meja och fick höra lite om Emmys fantastiska resa, mamma och pappa var här på kvällen och åt pizza med oss! I lördags var jag med barnen på stan och införskaffade skor, sen var Karin & Micke här ett par timmar på em.
 I söndags var jag & barnen till Valbo och shoppade lite nytt för en massa rabattkuponger. Bra skit! Igår var vi och hälsade på Sanna, Junia & Mio, sen ut för att leka lite med Katta & Kerstin och sen direkt vidare för att fira fina Lina som fyllde år! Idag har Anna vart här med oss på eftermiddagen. Tisdagar brukar vara lite stressiga med Ebbas gympa och så, men med sällskap kändes det så mycket lättare!! Dessutom fick vi leka lite med Angelica & Thyra.

Jo, så nog kan jag säga att jag vart social, trots att jag inte vill, känner mig som en trotsig tonåring, vill inte höra talas om allas jobb och träning och så, vill bara sura och gräva ner mig. Ligger vaken på nätterna och brottas med mina tankar. Är så sjukt less och ledsen. Ingen som helst energi, gör det jag måste och knappt det. Ska ner och vända...sen ska jag muntra upp mig igen. Men tills vidare tänker jag fortsätta vara sur.

2 kommentarer:

Sanna sa...

Inge kul att känna så inte :( Hoppas det går över snart, så att det känns bättre!
Kram

Helena sa...

Vill du vara (o)social med nå'n som inte tränar kan du höra av dig till mig :) Jag kan dessutom låta bli att prata om jobbet ;)