onsdag 28 mars 2012

Blir bra de

Va kul det är när man börjar rusta ett rum utan att ha en plan på hur det ska se ut när det är klart.
Det är långt kvar, men skrubben är byggd. Två dörrar har bytt håll så man kan utnyttja rummet på ett bättre sätt. Min händige karl fixar allt. Golvet tog ungefär två minuter att bestämma vilket vi ville ha och det är på plats, jättefint!

Idag tog vi en sväng till Lindbergs, har verkligen inte haft någon som helst idé eller tanke hur det ska se ut men det tog inte lång tid innan vi visste precis vad som skulle passa!!

Har inge bråttom med att göra klart men jag känner nu att jag kommer trivas när det är klart. Kul när man kan ha olika stilar i olika rum, jag är ju inte insnöad på någon speciell inredningsstil utan det blir blandning mellan allt möjligt. Jaja, så fort tiden finns och förkylningarna slutar lura i kroppen kommer det bli lite fart!!

Ska strax åka och hämta Ebbis från Sofie, har haft eftermiddagen ensam med lilleman, vi har fixat lite med tvätt och städat toaletter och sånt. När man lever i ett mindre byggkaos känns det som man inte orkar bry sig om lite lort här & var, men lite fräscht kan man ju ha det!

1 kommentar:

Helena sa...

Åh, ni är så duktiga som fixar % rustar & har er. Jag vill ju, men orkar inte leva i det där byggkaoset... Men om Martin Timell & co skulle knacka på, som av en händelse, så skulle jag bli superglad! :)