lördag 17 mars 2012

Ska man behöva gå och sova

Är så uttråkad så jag bara måste skriva nåt men jag har inget att skriva egentligen.
Van att det är mello på lördagar, nu är det ju bara skit på tv, barnen sover, jag är ensammen.
Apparna på mobilen funkar som de vill så jag kan inte spela som jag vill.
Var inte ens gott med choklad som är mitt lördagsgodis.
Tänkte riva lite tapet men jag kommer mig inte för. Ska jag behöva lägga mig redan?
Längtar efter Andreas.

Vi har haft en bra dag i Gysinge jag och de små iaf, mysigt som vanligt! Hemma tar de två knäcken på en. Vilmer är i nån sorts hyperaktiv fas, han är så klart världens goaste men ohh va intensivt det är, å han tar över så man knappt hinner med Ebba. Var med dem till frissan igår iaf, för en gångs skull har vi vart till samma två gånger i rad, brukar inte bli så, men vi gillar Madde. Sen släppte jag av Ebba hos kompisen Sofie. Tomt när hon inte är hemma, men roligt när hon har någon att leka med så där!!

Inga kommentarer: