torsdag 29 mars 2012

Nänä

Har beställt tapeterna idag! Sen suttit på Arbetsförmedlingen drygt en timme. Känns mer peppande att gå dit än att ringa till nån som sitter 50 mil bort för att rapportera. Men ändå...mitt största misstag i livet förstör för mig iaf. Skulle aldrig aldrig pluggat klart, skulle hoppat av när jag tänkte. Dumt!!

Var på Coop sen, i eeevigheter som vanligt. Hem och åt och sen var det bara att hämta på dagis. 15 h/vec är lite lite. Speciellt för barnen men Ebba fick följa med en kompis hem idag å.

Fick besked om att jag inte fick det där jobbet jag var på intervju för. Mitt hopp. Skit!! Intervjun hade gått bra men jag hade inte riktigt den där kompetensen som behövdes. Så nu har jag gått miste om två jobb pga det. Fick ett nytt litet hopp, men jag tänker inte ens våga tro nåt om det...fan!

Inga kommentarer: