fredag 25 januari 2013

Veckans gnäll

Alltså jag tycker det är rätt skönt att vara ensam, det händer ju inte så ofta. Men när man jobbat en hel vecka när mannen vart ledig, kommer hem på fredagen och då börjar hans jobbhelg - då är det inte så kul. Tycker jag.

I alla fall när man vet att man inte ses förrän typ söndag em. Då han börjar sin lediga vecka och jag ska påbörja min jobbarvecka. Ja å så nästan lika nästa helg då, han jobbar jag är ledig. Ska jag fortsätta? Jo, veckan efter jobbar jag dag, han em, sen har jag lagt mig när han kommer hem. Det har inte vart så här på länge nu så jag har blivit van med lite vanlig vardag, allt blir så enkelt då!

Idag har det varit en sån dag när saker inte går som man vill. Småsaker. Till exempel började jag med att välta ut vattenflaskan över datorn när jag kom till jobbet. Reste upp den och skulle rädda situationen...vilket jag gjorde genom att välta ut flaskan en gång till..över datorn & telefonen denna gången! Konstaterade att den är väldigt vattentålig iaf!

Inga kommentarer: