tisdag 22 januari 2013

Vår krokodil handlar

Igår fick jag minsann springa mellan hyllorna på Willys, just som jag stod vid tacos-hyllan annonserade Vilmer att krokodilen var bakom mig! Karln som stod bredvid tyckte nog jag var knasig när jag började springa till kundvagnen. Men jag hade faktiskt tagit mina saker klart på hyllan där.

Sen kom V på på kvällen att krokodilen var kvar på fären. Så jag stannade till där utanför i morse på väg till jobbet och plockade upp honom. Tror köttdisken var tömd där i morse....nu ligger han och sover gott i bilen.

Undrar hur han ser ut? Vad tror ni?


1 kommentar:

Annette sa...

Jag tror krokodilen ser olika ut från dag till dag men den är nog söt. När den var hemma hos oss var den väldigt snäll i alla fall och mest till i köket när vi åt. Vilken tur att Vilmer har en snäll mamma som hämtar den i alla fall. Undrar om den har något namn?