måndag 28 januari 2013

Crazy, but that´s how it goes

I helgen tycker jag att jag haft en sån där helg jag orkade med förr, som de brukade vara. I lördags var jag & barnen till mamma & pappa, tog en tur på stan. Först lite loppiskoll, köpte äntligen två vaser. Har aldrig såna, de få gånger jag får blommor. Nu hade jag till och med tänkt att jag kunde köpa hem tulpaner för lite fint, men när jag väl kom ihåg det var jag på Coop och där har de då aldrig nå tulpaner.

Köpte lite nytt till Ebba att ha på sig på Kerstins kalas på em. Vilmer fick också. Ja sen vet jag inte vad jag använde eftermiddagen till riktigt..avslutade med Bond. I går var vi och hängde hos fina familjen i Örta ett par timmar jag & barnen. Som jag saknat dessa stunder......tänk att vardagen står i vägen för sånt! Hem & fixa all tvätt & fick upp min nya biblioteks/bankirlampa. Kerstin var hos oss och lekte ett par timmar. Sen en sån där vanligt kvällspromenad med Katta.

Och så avslut med Bond, det går framåt i mitt Bond-projekt. Denna gång i form av Roger Moore. Och Dr. Quinn som bruden. Nu ska här jämföras med Sean Connery...

1 kommentar:

Andreas sa...

Connery är ju lite bättre. Fast han är ju så brutal =)