tisdag 22 januari 2013

Slut på 30-årsfirande

Jag ger fina betyg till helgens 30-årsfest. Vi lagade mat fredag-kväll, lämnade barn lördag fm, handlade och sen lagades det mat & städades. Jag misstänkte att jag skulle halvdö vid 22-tiden och börja skicka ut folk men tydligen hände något med klockan och när jag tittade på den första gången efter att gästerna kommit vid 18 var klockan redan 02.30. Hur gick det till liksom? Efter 3 drog de sista, Andreas bjöd på skönsång i form av en direktöversättning av "Tougher than the rest". Jag skrattade så jag hade tokont i käkarna. Fast det var fint också, det är ju den sången som är han för mig.

Jag sov till 12 sen. Låg i sängen och slöade. Tittade på skidor och städade klart resten. Sen kom småhjärtana hem och kramades!!!!

Tack till alla som firade hanen i lördags!!

Inga kommentarer: