onsdag 9 januari 2013

130109

Men hur kan man bli på sånt dåligt humör?
Andra dagen. Inget speciellt som hänt. Inget som är fel. Inte stressad. Bara riktigt lättretlig och arg. Och känsloutbrott.
Och jag som trivts så bra på jobbet, det har jag inte heller gjort nu. Tycker bara att det är svårt och komplicerat och vill helst att nån kommer och förflyttar mig. Till råga på allt slutade en av de bästa i fredags och igår meddelade en av de andra allra bästa att hon slutar om en vecka. BLÄ känner jag inför det!
Verkligen blä!

Har vart ut & gått tre kvällar i rad nu. I går vart det både långt & fort med Emmy, vi konstaterade att det hade hänt ganska mycket på det senaste halvåret.

Nähä. Om jag skulle ta och försöka göra nåt annat än att gnälla då. Dricka lite te så man inte fryser ihjäl.

Inga kommentarer: