måndag 7 januari 2013

2013

Hade lite bloggledigt i slutet på året märker jag. Hade istället en mysig jul & 11 dagars ledighet!

Nu tar vi nya tag. Letar desperat efter något jag kanske inte behöver. Mål för året. Det blir nog alltid så här när man avslutat något (2012) och ger sig in i något nytt. Nyårslöften är inget för mig. Att börja tokträna och få ångest för att man ätit en massa onyttigt är inte heller något jag tänker ge mig in helhjärtat i. Därmed inte sagt att jag inte rört på mig och inte alls äter lika mkt onyttigt som runt julen!

Nä, jag vill mer lära mig saker, men jag vet liksom inte riktigt vad, eller jo det vet jag - ALLT. Men jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Och så har jag påbörjat fortsättningen på barnens scrapalbum, det går långsamt. Jag har massor med grejer men långt ifrån det jag vill ha. Och jag vet inte vad jag vill ha. Ska nog sätta mig och söka inspiration.....

Idag är det en VAB-dag. Jag inledde fredagen med huvudvärk som övergick i en mildare form av migrän. Och när det går över känner man sig rätt bakis. Lördagen var jag rätt mosig men vi hade en intensiv men mycket trevlig dag. Hedesunda med mamma & pappa och förflytta en båt över en kulle. Båtar är tunga (och egentligen var det mest Andreas som drog den, jag tyckte bara det var jobbigt att springa upp för en backe)! Sen hem & duscha och in till Gävle på 80-årskalas. Avslutade med kina-mat hos bästa kusinfamiljen!!! Ebba hade huvudvärk på kvällen, fortsatte lite igår och hon hade lite lite feber. Inte riktigt kry idag heller så vi stannade hemma.

Inga kommentarer: