tisdag 29 januari 2013

Sometimes my mind plays tricks on me

Fyller ju inget speciellt. Men jag har fått frågan om vad jag önskar mig ändå. Skriver några små grejer.

Tatuering
Alfabete till Cuttlebug (stora, raka., enkla bokstäver, finns bäst av Quickutz. Ex. just nu på Tradera sök: Quickutz/Lifestyle Abigail Grand alfabet 4" x 4" dies.) Eller vilket alfabete som helst......
Fotoprinter (en sån liten en)
Escada - Cherry in the air. Eller annan parfym som kan tänkas lukta gott.
Bok: Buddhismen - Knuuuuuuuuut A Jacobsen
Handväska
Fina kläder & accessoarer
Stora, höga tekoppar (tror jag sett fina blommiga på typ ICA)

Ja och liknande egoprylar är tydligen det jag vill ha, hihi!!!

Kanske fyller på listan sen....


1 kommentar:

Ding ding ding sa...

Jag hittar ingen författare som heter Kunt...