måndag 16 juli 2012

Vill ha

Önskar mig några saker, har hittat den här lampan, på Ellos för 1800 kr. Hur sjukt är inte det priset?! Tänker inte köpa! Men kom på en annan plan.....eller om någon ser en liknande till billigare pris, hojta till.



Andra saken är en bankir-/bibliotekslampa. Alltså jag skulle vilja ha en sådan i mitt hem nån gång, men har konstaterat att de nyproducerade ser riktigt plastiga ut. Så om nån hittar en på auktion eller loppis nån gång, tänk på mig!




Det tredje jag vill ha är en vit trasmatta! Enkelt va?! Nä för jag hittar bara randiga överallt. Tänker inte betala multum.

Vill också ha mer saker, var med Anso på loppis igår å va jag vill ha saker att göra om. Men ne, vi har inte så mkt plats. Men kanske nån stol......lite sugen att åka på fler loppisar. Har nämligen en idé om att hitta en lampa.....

1 kommentar:

Fina Fröken sa...

På Ellos blir det ju 50%, då får du slå till!

En sån där bankirlampa har jag tyvärr slängt för ett par år sedan. Synd!

Trasmatta ja. Snyggt. Jag vill ha en avlång i köket också enfärgad tack.