måndag 16 juli 2012

Sova länge

I lördags var det lite muppigt hemma, men till slut lyckades vi ta oss i väg till Vikingabyn i Årsunda. Mysigt, tyvärr brakade mitt huvud ihop totalt och jag fick någon sorts migränattack. Men jag lyckades hålla mig, för att besöket där skulle bli ok!
Åkte till Wallis sen, vår granne som har pizzeria där. Mådde piss, önskar jag inte gjorde det för det var ruggigt god mat han bjöd på. Blev kvar där rätt länge, ungarna sprang omkring, Ebba & jag handlade lördagsgodis på ICA. Släppte av lilla fröken hos Sofie på vägen hem och vi andra åkte hem och sov ett tag.
Osv osv med den dagen..det var söndagen jag skulle komma till.....det sjuka.

Ebba vaknade kl. 8, två ggr på morgonen hade jag vart och stoppat om Vilmer, men sen vaknade han inte förrän kl. 9!!! Helt galet. Vi hade ätit klart frukost typ 10!!

Inga kommentarer: