tisdag 3 juli 2012

Tisdags-usch

Igår satt jag och muppade lite över att alla går på sem nästa vec. Och att jag är 31 år och aldrig haft en semester i mitt liv.
Idag gnällde jag vidare över att det var tisdag.
Sen kom chefen in från semestern och meddelade att vårt projekt är stoppat. Tokstopp från...ja gissa?! Högre ledning i USA. Suck!

Så än så länge får jag vara kvar...men hur länge vet msn inte. Jävla piss precis när jag börjar trivas så himla bra. Men jag är van, har inte haft annat än totalt osäkra anställningar.

I onsdags fick jag mail från min Proffice-chef att han omedelbart slutar, utan förklaring lr så. Har avverkat 2 chefer på 2 mån. Åh allt känns så tryggt och bra!!!

Jag hatar tisdagar!!!

3 kommentarer:

Angelica sa...

nej, vad tråkigt... :(

Helena sa...

Men åh, så tråkigt! Hoppas att det löser sig!

Sanna sa...

Jag håller tummarna för att allt ska gå bra. Det måste gå bra!
Kram