torsdag 12 juli 2012

Kusinlek

Eftermiddagen har bestått av hämtning av barn från dagis, värsta åskan när vi gick till bilen. Å så har jag hunnit med att handla, jäklars va frukost dom äter i den här familjen! Själv brer jag en macka och tar med mig till jobbet, allt för att komma tidigt och få gå hem tidigt! Känner ingen som helst anledning att strosa runt här hemma, i morse klev jag upp 6.05 och var på jobbet innan 6.30!

I morrn kliver jag upp när jag vill och är på jobbet på en gång för då ska jag jobba hemifrån! Jag trivs alldeles utmärkt med att vara på plats på Sandbacka Park, men att slippa göra sig i ordning osv blir ju värsta lyxet!

Blev inbjudna på lek&mat på andra sidan gatan idag. Värsta lyxmaten & glass till efterrätt! Till och med sockerkants-dekorerade glad (i Vilmers värld: bajs!). Fina kusinerna leker så himla bra tillsammans, de tre stora, den minsta hakar på och är nöjd med det. Mest njöd vara han nog av alla fordon man kunde leka med, bilar, traktorer, trailer, polisbilar, brandbilar, you name it, Vilmer var helt såld! Han ville inte ens äta...och DÅ är det stort!

Nä, vänta in min bättre hälft nu, i morrn kommer han hem vid 20 och då har han semester!!!

1 kommentar:

Anso sa...

Ja visst hade alla barnen det kul igår :-) Vilmer va lika glad för varje fordon han hittade på! Grabbarna har tjatat hela dagen på att Ebba måste komma igen :-)