fredag 6 juli 2012

120706

Idag är det stora "jag-går-på-semester-dagen" på mitt jobb. Alla går hem tidigare dessutom. Vi har möte 14.15 så innan 15.00 är jag inte härifrån kan jag tro. Dessutom går jag inte på semester heller. Nej då. Två veckor till och det kommer bli tomt, så tomt. Och tyst.

Det bästa när det äntligen är lite sommarväder är iaf att man vill & orkar göra så mycket på em/kvällen. Det är inte bara mat - sova som det oftast känns annars. Nu hinner man leka, bada, grilla, mysa, promenera, cykla, umgås osv.

I helgen jobbar A 12-h. Dumt att tro att vi ska vara lediga samtidigt, hihi. Ebba ska på kalas på sön så vi lär leta present. Det är iaf de enda måstena. Ikväll kommer det någon och köper Ebbas gamla säng. Den står ute på altanen nu och tar väldigt mycket plats. Tänkte nästintill skänka bort den bara för att bli av med den men satte ut den på Blocket och det verkar bli 400 kr iaf!

2 kommentarer:

sanna sa...

Den som spar han har. Snart får du semester. Desutom blir det regn nästa vecka, lika bra att jobba under regnveckorna ;)

Kram till dig!

Anonym sa...

Jo det är det men vi stannar hos Emma i Motala efter vägen :) tänker inte skriva ut att vi ska bort så länge på bloggen :) jag hör av mig på WhatsApp :) :) kram