torsdag 1 januari 2015

Vägen hem vart går den

2014 är avslutat på det här viset:
 Trerätters, skagentoast, oxfilé, halloncheescake.

Pennan i flaskan

Kasta gris i kaos!

Nästan 200 kg kärlek som han sa!

Inte fullt så suddigt, utan ett städat nyårsfirande med allra finaste vännerna!
Trötta men glada barn, lekar, mat, musik och som vanligt ett massa skratt!
Önskar att jag haft en bild på vackra Lina i den fantastiskt fina klänningen!! 

Om jag ska sammanfatta året då, så är det självklart så att graviditeten dominerar trots att det var den 2 juni vi fick reda på det, planerna fanns ju innan å! Sen är det förstås jobbet som jag älskar, åtminstone att få utföra det med mina fantastiska kollegor. Å så tänker jag på våra småsemestrar, Leksand med bästa Wallbomarna, Tom Tits, Stockholm & så klart Åre - Östersund!!! Fjällvandringen vill jag åt igen, snart, men man får nog vänta lite med.

2015

Nyårslöften har jag aldrig haft. Men jag känner att personen Anki är på väg mot något bra så jag tänker fortsätta kämpa för att bli den jag vill vara. Mer eftertanke, mindre stress, vad är viktigast, hur beter jag mig mot de allra närmaste personerna osv. En harmonisk personlighet & resten löser sig, det vet jag!!

Jag önskar en utlandsresa, en utbyggnad, bilsemester & energi tillbaka för pyssel! Men först ska vi inleda året med att vänta och undra när bebis tänker komma, framför allt längta!! För nu läääängtar jag verkligen...ja, inte efter smärtan osv. Skulle kunna tänka mig att hoppa den den här gången men jag har nog inget val än att leverera!



Inga kommentarer: