söndag 25 januari 2015

25/1

Åhh va gulligt med kommentarer!! Uppskattas!!

Har upptäckt att det är skönt att skriva av  sig ....igen! För det har jag ju alltid gjort, från när jag var liten, i dagböcker, till det jag skrev på Lunarstorm och sen vidare på bloggarna. Kanske i lite mer censurerad version nu för tiden!! 

Kände mig stabil som Dr. Alban idag men det sket sig av en liten liten grej. Nu är det knäpptyst i huset, tre är på innebandy, en sover & jag har lagt mig på sängen för att vila ryggen. Dock inte utan skuldkänslor, så fort jag tillåter mig att slappna av får kag skuldkänslor för nåt & måste göra något för att kompensera, typ som att vika tvätt. Jag vet ju att det är bättre att vila, om en timme är vi 9 pers här hemma och då behövs energin. 

Apropå vila ryggen i sängen, vi ligger ju sen några år tillbaka i varsin grop, världens sämsta sängar. Men det är ju inte något trasigt som man prioriterar att lägga pengar på. Men nu år det ohållbart så nu ska de väck, sängramen ska säljas ( för A får egentligen inte plats i den, sjukt att han ska behöva sova med fötterna på kanten för att vi ska ha en snygg säng!) & vi har beställt en ny säng på Mio!! Längta!!!

Dagens fröken Lova a la Newbie.

Som många andra älskar jag de här kläderna och eftersom de inte fanns när mina andra var små är jag överlycklig att ha en som kan få använda dem. Skulle kunna skaffa fler bara för söta kläders skull!!! 

Inga kommentarer: