torsdag 28 november 2013

Everybody's here with a face in the crowd, no more lookin' back

Jag började lite smått hemma igår & A hade påbörjat advensbelysningen ute. När jag kom till jobbet hade de rotat fram ljusstakarna så jag norpade en till mitt fönster. Mys & väntan är ju en stor del av julen & ska man spendera 8h/dag 5dagar/vecka så kan man gott pimpa på jobbet å!



Igår hade Ebba rep i kyrkan inför lördagens ljuståg. Hon var toktaggad, hoppas hon inte blir för nervös till lördagen, jag är väldigt förväntansfull, åhh va fint det kommer vara att se henne sjunga. 

Jag ska åka bort tre dagar. Hemmamänniskan i mig försöker ju hitta på tusen olika ursäkter att inte åka trots att jag faktiskt vill det. Ny sak på checklistan, flyga inrikes. 

Jag har typ läst halva, men har ni nån timme eller två över och som jag ignorerar storsäljare, missa inte den här!! 

Inga kommentarer: