måndag 11 november 2013

We are the songs you learn to sing

Sisådärja. Återtog kontrollen och fixade saker i tid, jag vet att det blir bäst när jag gör så!
Rätt skönt att jag hetsar upp mig över små, konstiga saker, de är rätt lätta att fixa egentligen.

Årets fest är avklarad också, nu kan jag hålla mig lugn ett år till, herregud man blir ju helt förstörd! Men man är väl inte 20 längre heller....som sagt, Andreas hälsade ju att jag nästan är 40 så..
Var på finaste Wilmas dop i lördags! Funderar ju varje gång jag träffar henne om en bebis kan vara så där lugn & glad, hon har alltid ett leende till övers!! Kärt återseende av Västanbygården också, man är ju typ uppvuxen där & jag blev lite nostalgisk när samma tavlor hängde kvar.
Sen hem och försöka göra någon ändring av utseendet och så vidare till Angelicas 30 (+1)-årsfest alltså. Massa god mat & trevligt folk (ja jag var nervös innan eftersom jag inte känner folk). Höll ut ganska länge innan jag blev så där akut-trött som nästan bara jag kan bli.
Sen var det väl farsdags-firande mest hela dagen igår!  
 

Nu har jag en massa tid jag kan göra vad jag vill med, och känner mig inte helt död..frågan är bara vad jag ska göra. Eftersom jag inte har pengar så går julklappssurfandet bort, även om det känns mest lockande, har ju massa idéer. Man får väl lugna sig och skriva ned idéerna på listor. Så..sätta in foton i album kanske är prio 1 då. Inte liiiika kul...

Dagens bästa måste ju vara upptäckten av Related artists - äntligen Apple, äntligen! Gjorde ju jobbdagen så mycket lugnare...

Inga kommentarer: