onsdag 13 november 2013

Let's go crazy, crazy, crazy 'till we see the sun

Kan lätt säga att Tisdagar aldrig kommer att vinna pris för veckans bästa dag.

Men idag är det ju onsdag & då löser sig ju saker bättre....

Igår kände jag att det bara var kaos på jobbet. Men idag fixade jag en grej, inte färdigt, men på god väg. En sån där sak som hängt över mig länge.

Igår började motorlampan lysa när jag åkte hem från jobbet. Självklart tror jag automatiskt att bilen ska sprängas och liknande. Jag är rätt bra på att skrämma upp Ebba också. Vi tog en tur till bibblan som planerat i alla fall. Idag fick jag ha Fårrden. Idag hade inte lampan lyst.

Igår funkade inte internet, när jag behövde göra saker. Idag - inga problem.

Hann med en kort fika med mannen som var på Sandbacka, trevligt såna här veckor när vi knappt hinner ses. Skjutsade Klara & Ebba på kör, jag & Vilmer hann under tiden med ett besök i minneslunden för att tända ljus. Vackert med så mycket ljus på hela kyrkogården. Dock är det inte det trevligaste stället att besöka när man precis börjat med Hanteringen av odöda
 
 
I morgon får vi förhoppningsvis trevligt besök efter jobbet och sen är det ju nästan helg! Om det ska bli skönt med en helt oplanerad sån!

Ebba berättade att One Direction har vart hemma hos Ella, och de har sagt att de gillar morötter. Och eftersom Ebba & jag gillar morötter är de kära i oss. Tänka sig! Hur gamla är killarna, 15? Tror det blir lite fel ålder för dem..men men jag uppskattar den här boyband-grejen. De är roligt, kan inte låta bli att uppmuntra henne!! Jag tycker om när hon sitter där i rummet med iPoden och lyssnar på dem och ritar Monster High-figurer!

Inga kommentarer: